going crazy

Monday, March 21, 2005

just for you sara

Sara said it would be thrilling if I did a new post. SO this is exactly what I am doing. I hope this makes you happy Sara because these things take time and even though I have a lot of time doesn't mean anything.(or maybe it does) Come visit me soon. I miss you and everyone else that doesn't leave here or who does that I dont see anymore.

13 Comments:

  • At 3:01 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    HEY BABY!!!
    my mom sais hi and that she loves you

    (im sitting on her lap like when i was a little wee baby girl... awwweeeeeeee)

    AWE i miss you come see me. now
    like really get up off ur hiney
    and come.
    its as easy as 1 2 3

    1 2 3 .. easy as ABC!!! hahaha oh man i love to break into song.
    not in person mind you because everyone would run away screaming. but its fun to pretend that i do.

    IM SO GLAD this was for me. i feel loved. you are loved to you know. like... umm... THIS MUCH... you cant see my arms but DANG they are held open wide.
    (they're almost out of my sockets)

    haha well i love you and i shall speak to you on a later occasion
    BYE

     
  • At 3:02 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    hahah plus i like how you did this twice
    which must mean you love me twice as much.

    twice as much more then ANYONE
    HAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA
    yes

     
  • At 7:07 PM, Blogger i love you said…

    hey baybbbeee
    yay! new post!! ooh! im kindof sad that its not dedicated to me but i got over it and decided to comment anyways cuz i love u and miss you SO MUCH! please tell me you are coming to Edmonton that week after school :) COOL thats good...lol...so hows life? i hope u are a bit happier now cuz when ur happy..IM HAPPY! yesssss* k well i gtg LOVE U TONZ!
    jenn

     
  • At 11:32 AM, Blogger Button said…

    Hey babes. I really miss you both. I am not sure about going up anymore.weird things have happened.I hope everything is going great for you both.I love you and miss you.
    love/mette

     
  • At 11:32 AM, Blogger Button said…

    Hey babes. I really miss you both. I am not sure about going up anymore.weird things have happened.I hope everything is going great for you both.I love you and miss you.
    love/mette

     
  • At 1:10 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    werid things have happened? WHAT IN THE WORLD COULD HAVE HAPPENED TO KEEP YOU FROM COMING TO US THAT IS OBSURD!!!!!
    (gah gah!!!)

    (p.s. is that how u spell obsurd??? anyways)

    hmmmmmm you MUSt come or else you will face the DIRE CONSEQUENCES and dang no one wants to see those.....(heck i dont even want to come up with them either)

    ok well bottom line is UR HOT

    (like us)
    and we are all hot and dang i sound like i have way too much self confidence.
    oh well.

    I DONT CARE.

    cause ur hot. and if im associated with a hot person that makes me partially hot too. YAY!

     
  • At 10:05 PM, Blogger shamae said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 12:35 AM, Blogger shamae said…

    you're hot by assosiation.

    that's when they're the hottest.

     
  • At 12:01 PM, Blogger i love you said…

    am i too?

     
  • At 12:01 PM, Blogger i love you said…

    am i too?

     
  • At 12:03 PM, Blogger i love you said…

    am i too?

    hahaha i just felt like writing it 3 times to be SUPER cool like u guys...lol...ok well i miss u tons mette and u gotta come up for prom cuz it will be a good time for all

    hugs&kissez
    jenn

     
  • At 5:54 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    well if im hot by accossiation that means you are hot too jenn because you are accossiated with me and mette
    and shmoo

    man u are like major mmundo hotness becasue you are accossiated with me and with mette and we are accossiated with each other and man this is like a web of hot stuff

    sweet!

     
  • At 5:11 PM, Blogger shamae said…

    that is really hot....if it's a WEB! dun dun DUNNN. So yah...I posted that three times. I do not know what that was. maybe i'll do it again...

     

Post a Comment

<< Home