going crazy

Thursday, November 18, 2004

TOMORROW

I am so excited Sara comes tomorrow and it going to be a party the whole time she is here. I am staying at MV because you all talked me into it.I love you all so much. anyway. I think asay is going to be one of the happiest people tomorrow.(anyone want to bet against that?) another great thing is that mid term is coming up which means we are almost down with this term. YES!!!!!!! I am thinking that good things do happen but sometimes you have to go through the bad times just to get to the good ones. I am extremely happy about good times though.

Oh anyone in drama 4 if anyone complains about the part that they got just dont listen to them. Those S.A. scenes are so cool. I am way excited to do them and so are a lot of other people.I think that they might be funner then the one acts but I could be wrong. *sifty eyes*

Anyway I hope everyone is having as good and day as I am. If you aren't I hope things get way better for you really fast and dont forget I am here for you. I love you all...... bye bye

33 Comments:

  • At 7:51 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    17 hours now

    I CANT HOLD IT IN ANYLONGER... TRICKY TACO THIS WILL BE SO FUN

    yesssssssssssssss

     
  • At 11:11 AM, Blogger i love you said…

    hey!!!
    for some GAY reason mine and saras blogs aren't working on my computer so i hope u gals read this!!
    SARA I MISS U/U HOSER!
    u better be showing off ur canadian pride or i will beat u up...and i hope ur having fun too :)
    How is ur present-opening going...i hope ur not cheating cuz that would ruin the fun, i think today is a good present day too....haha..YAY
    How are u UTAH ppl enjoying saras beautiful company..i kno u LOVE her cuz we DO!!
    HI METTE...i miss u too...aww ur so sweet and if i wanted sara to be gone for someone it would be u (and cam of course)!! Im glad ur staying too cuz ur friends seem really nice and of course they love u a LOT!
    HAHA Sars..i talked to ryan p. (hes hot) and he was talking about how annoying jenna is and how she dirty and she drives him crazy and he is so sick of her spreading crap..haha it was soo funny and he also made fun of melissa and how shes a whore too...
    I laughed... a lot...hes really nice and he said he will take your place over when ur gone (even tho hes not quite as cool or hot as you)
    OMG our supply teacher was sooo ANNOYING...she told me her sons frieking LIFE story and i had NOONE to save me...ahh it was like a half an hour of "he goes to dalhousie and hes doing well but i dunno if he wants to be that far away and....laaaadedaaadedaaa!!!!" ahh i almost died...LOL
    so ur not missing much in the english dept.
    haha...what else has happened...hmm...well yesterday we went tanning at lunch with mandi and her friend..it was quite nice..and then last night we went to pick up my brother and then i went out with a girl i used to swim with in the T-DOT...haha...then i came home and almost blew up my house cuz i put the popcorn on a VERY long time (i honestly thought it was 3 mins.) and now my house smells and my mom is mad at me (OOPS) annnd today im doing hOMEwORk...yucky poo!
    friday night when u come home we're doing something exciting so MAKE NO PLANS...haha...anyways thats about it for now...write me to tell me how ur doing!
    LOVE U AND MISS U!!!!!!
    -jenn

    xoxoxo xoxoxo
    xoxoxoxox xoxoxoxox
    xoxoxoxoxox xoxoxoxoxox
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
    xoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxo
    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
    xoxoxoxoxoxoxoxoxox
    xoxoxoxoxoxoxox
    xoxoxoxoxoxox
    xoxoxoxoxo
    xoxoxox
    xox
    x

     
  • At 11:20 AM, Blogger i love you said…

    yeah that was supposed to be a heart but now it just looks like a whole bunch of hugs & kisses..meh
    GOTCHA!
    haha
    me

     
  • At 1:08 PM, Blogger Button said…

    Hey Jenn I thought I would kind of update you on what Sara is doing.Well right now she is on her day date with Cam. I hope she is doing alright. haha she took her gift with her.I told her to use it.I also am making sure she does what you said and wait each day to open the next present.You are so sweet to do that for her, she is really lucky to have you for a best friend. haha yesterday her flight was delayed for 2 hours but she got here safe.I have never seen Cam freak out so much because she wasn't here yet.

    If you want I will have Sara call you when I see her again?just write back and tell me.I will make sure she doesn't cheat on the presents you gave her. that is the coolest idea I have seen.I better go though because I think I have to get ready now. I love you bye bye

     
  • At 2:32 PM, Blogger i love you said…

    AWWW!
    i miss her sooo much! IM lucky to have HER for a best friend! yeah we had soo much fun getting all those presents for her esp. since most of them have some sort of alternative meaning...haha did she laugh at the present...SHE BETTER USE IT..haha and im glad ur supervising the present opening cuz it will make it better ;)
    awww...i can picture cam like FLIPPING OUT being like is she ok is she ok...i mean i would too lol
    ok well keep me updated on how things are going around there...tell sara i LOVE her and she can call me whenever she wants...ill be home prolly tonight and monday all night and any other day between 3 and 5pm or after 9:30 lol yeahhhhh.....ok well have fun...take care of my babbee
    LOVE YAH!
    jenn

     
  • At 12:24 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    ummm yeah im at your house now which is just super fabulous

    but you know what, WHY AM I HERE WHEN YOU ARE IN THE KITCHEN!

    BAH!

    off i go to see you! i miss you already...sigh

     
  • At 5:34 PM, Blogger shamae said…

    YES, THE UTAHN'S ARE ENJOYING SARA'S COMPANY!!!!!

     
  • At 5:35 PM, Blogger shamae said…

    YES, THE UTAHN'S ARE ENJOYING SARA'S COMPANY!!!!! What a babe...


    I love you, Button! ..just as a side note.

     
  • At 9:34 AM, Blogger Button said…

    I love you too shmoo but I am upset for you not being in health science with me today. Its ok though I left early.

     
  • At 11:02 AM, Blogger kikkoBEAM said…

    haha yay i am bein enjoyed
    ... AND im a babe? this is a good day

    yesssssssssssss

     
  • At 1:19 PM, Blogger i love you said…

    NO NO NO
    SARA IS OUR BABE
    dont u try and steal her!!
    haha!! aww, sara go check out my blog for a big message for u...i wish i was in utah cuz then i could meet cam and see mette (i MISS u too!) and all the crazy utah ppl....
    lol is it warm there?? ooh or did it rain *wink*
    ok well im out,
    LOVE U
    jenn

     
  • At 5:59 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    hahah no rain there was snow tho its so nice... its a bit chilly but its so much nicer then stoopid ontario
    but i miss you jenn and amanda and i cant wait to be in your arms once more.. lol!

     
  • At 12:57 PM, Blogger i love you said…

    haha..HEY GIRLS!
    miss u so much
    hope ur taking good care of sara mette :)
    btw ur TOO GOOD for jake
    really no joke...u go for the hottest, coolest, smartest, nicest guy there in utah and u will get him *wink* as long as its not cam..lol
    SARA!--> so glad i finally got to talk to u!! today was the first prom-commitee meeting and u apparently have to apply cuz "small groups work better" so we got u a form so u can apply with us...we even got ur teacher references (u need 2) but that wasnt so hard...they all LOVE u...hahah well yeah! u do attend their social nights...hhahahaha.... aanyways i just realised ur family will prolly want to have dinner with u so we are going to have dessert together :D :D and of course a fun - filled night ;) keep on track with the presents...LOVE YOU!
    ***me***xoxoxox

     
  • At 1:35 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    umm YAY for prom committie , and shut up at least my frienship with the teachers is finally paying off. and i forgot to tell you i cant hang out on friday cause me and mr. nick and mrs. a are goin bowling. good fun i know lol JK!
    haha ill talk to my mom when i get home but maybe u can come over adn we all can have dinner together it can be a big sara is home party, YAYA

    well i better go im goign to try and burn that scary doll again becasue it woudlnt burn last time with its concentrated evil-ness and all
    but the head is off and dont be surprised if you find it in your bed or something and you wake up screaming lol

     
  • At 6:55 PM, Blogger i love you said…

    HAHAHA!!
    omg when i read the first part i was like WHAT theres NO WAY shes ditching us the DAY she comes back...thats way too jenna-like (OH!) :P yeah then i laughed for like 10 mins at the mental image of u bowling with the teachers..LOL :D
    OH MAN it was soo funny when Mr. Nick was writing the thing..there was him and this other lady (his wife??) and they were talking about how u were such a talented flutist and how u had such unique style...i was trying SO hard not to laugh...it was great
    OH man im really scared of that doll..honestly it is the scariest thing i have ever seen and im glad ur destroying it...if i found it in my bed i would have nightmares for the rest of my life...and dinner would be cute...let me know...call me as soon as u get home (or sooner)
    LOVE U
    MISS U
    jenn

     
  • At 3:10 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    hahhahaha u know u wish you had teachers talking about how talented you are at fluting or wvr... hahaha...*shifty eyes* yah dinner sounds yummy in ma tummy well maybe cause i am realy hungry at the moment too! lol
    yesterday i went to salt lake and i went to the spagetti factory and i ate so much i feel like a fatty oh well i guess i could stand not eating again until we have dinner together lol
    i coudlnt open my present this morning casue i have to wait till im with CAM! ARG! good thing im seeing him soon. (YAY!) lol

    well i miss you tons and tons and i will see you oh so soon which is just dandy! LOVE YOU

     
  • At 7:55 PM, Blogger i love you said…

    AH tonight was the hardest practise EVER..i thought i was going to die..im so tired im going to bed in like 5....haha YESS today u will really enjoy ur present...get back to me on the feedback ;) *giggle
    haha i have some stories for u but ill tell u lata...im assuming friday is ok for dinner..i told mandi and she said quote "well i say yes and what i say goes" hahahha so im IN..and ur going to LIKE it...ONLY 2 MORE DAYS!!! YAAYYYY
    LOVE U MISS U!
    me

     
  • At 10:56 AM, Blogger kikkoBEAM said…

    hahahahah oh man i opened it and i hid it right away, then i really opened the bubble and took a look at that very SCANDOLOUS thong you got me... i think im goign to wear it today lol, hahahah cam was like.. thats not for me is it? lol
    yeah so now i opened the thursday one and yes i needed more chocolate, well really i need it tonight me and mette have to stay up all night so i will sleep on the plane ride hahahhahah
    so we have a list of stuff to do today and its kind of long so i think that i should get going... hahah i love you so bad and i cant wait to see you're beautiful face once more!!! love me!

     
  • At 12:36 PM, Blogger i love you said…

    HeY BABE
    awww im so happy ur coming home but so sad that u will be sad to leave....but its ok cuz we will make u happy AS SOON as ur back...DAMMIT u should have modelled it for him...but thats ok if u wear it today i think i might forgive u...lol...hot eh? hahaha...YESSS ok well im counting down...this week wasnt so cool without u :(
    LOVE U SEE YOU SOON
    jenn
    call me the SECOND u get back....hah :D

     
  • At 1:35 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    hahah awe yeah ill call you as soon as i get back then we can yell and be happy together and i can cry on your shoulder.. ill need one, NO DOUBT lol

    yah my whole fam might not even be home when i get home, so i guess you could just come over ASAP... but come to think of it i would want u guys to come over ASAP anyways hahahahh

    well i love you like.. um... alot! yes alot and i will see you soon!

     
  • At 5:55 PM, Blogger shamae said…

    Hey, Sara... I forgot that you are leaving on...Friday? Yah. I'm in California until Sunday! It was fun hanging out with you, you are awesome. And a babe...but the Canadian's babe. They are really possesive over you. Anyway, it was good to meet you, you rocked my socks with your little bwoop thing.

    ...when I say bwoop thing, I mean the tube that makes that awesome noise...come on, you know what I'm talking about!

    Button, sorry I didn't go to Health Science. I'll go next time. WAIT! no I won't because I'm not enrolled at school anymore. bhwhwhaha. aww. I'm sad now. duuuh

     
  • At 10:32 AM, Blogger SuperSweetSugar said…

    I miss my sara! but shes coming back today! i'm so sorry to all u utahians though... i almost wish that we could move newmarket and utah closer together because then everyone would be happier! all because of sara! yea! im excited... my face hurts... i had to get my wisom teeth out... hows that for random information to put on the net? lol

     
  • At 1:16 PM, Blogger i love you said…

    YAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYy
    saras coming BACCKKKK
    suckers!
    haha JK! aww im sure u will miss her deeply...im sorry but now shes ours..yay, we'll take good care of her :)
    miss u mette!
    BYEBYE
    LOVE
    jenn

     
  • At 5:45 PM, Blogger Button said…

    SARA COME BACK!!!!
    I already miss you. this sucks so bad. I really think newmarket should be next to Utah that would make this a lot better for everyone.Lucky for me I only have to miss her and everyone else for 30 days. OH YEAH!!!!

     
  • At 7:09 AM, Blogger kikkoBEAM said…

    well yeah im home now... and i feel confused. i want to be back more then anything i could have imagined... i miss mette and cam so much its making me so sad.
    but then again i feel so relieved to actually be back... thers no place like home right????

    so i dont know. i too wish that we could move newmarket and orem like right beside each other that would be just peachy.

    if only.

     
  • At 12:50 PM, Blogger i love you said…

    aww!
    i wish it was close together too!
    then i could meet all u COOL people...
    o baby o baby :)
    annyyways
    MISS U
    bye
    WOW we left a lot of messages!

     
  • At 6:15 PM, Blogger Button said…

    I am thinking we can all just meet half way or go to the beach in cali. which is looking pretty good.Sara we still have to figure out how to become rich and fast and I think I have one idea. I will tell you about it later.The next 29 days better go by really fast.I miss you so much and we need to hang out with jenn and amanda because they are awsome and I really want to get to know them. I love you and will talk to you later
    love/mette

     
  • At 12:21 PM, Blogger The Asian Sensation said…

    Its such a bloody shame that I didnt get to know sara better. I think we would be friends, but i saw her like, all of twice or something. AND- I was in a really bad mood both times! So I hope I wasnt a snot or something... cuz you seemed cool dude!

     
  • At 1:23 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    man u were like the epitome of coolness.. what a crazy thought.
    its alright next time we can chill more and then we will be tight like rice yo.
    and there WILL be a next time. i have an accumulating list of stuff to do there so i have to come again, thers no debating it.

    heh.

     
  • At 1:29 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    oh yeah mette, you must tell me our plan to get rich fast.. OR ELSE YOU WILL FACE THE DIRE CONSEQUENCES

    (are you shaking in your boots yet??)

    do it

    you know u wanna......

    dooo iiiiitttttt!

     
  • At 7:20 PM, Blogger i love you said…

    hey mette!
    aww i love u utah ppl...even tho ur american...haha
    aww! and i miss u mette and i want u to come back so we can hang out! and we WILL when u come SOON! YAYAYAYAYYAA! im excited! everyone should come to Canada in the summer to see how totally awesome it is! and we can go swim in my pool! POOL PARTY!
    im on drugs for my neck and i feel dizzy so im off to bed!!
    night
    me

     
  • At 2:38 PM, Blogger kikkoBEAM said…

    pool party baby, its was a cool party! cool pool party la la la laaaaaa

     
  • At 10:32 PM, Blogger The Asian Sensation said…

    Dude, sara you rock. And, yes, I'm sorry we are... after all american. But we love canadians so we are COOL americans. We will chill, and be tight like rice cuz. Well I'm asian and I'm so down with the rice YO. I'm also black.

     

Post a Comment

<< Home